Budapest
1164 Művezető u. 7.

Minőségi-és árpolitikánk 15 éves praxisunk alatt körvonalazódott és fejlődött ki a következő gondolatmenetből.

1.) Az ár-tényező: Páciensünket semmiképpen sem szeretnénk „anyagilag túlterhelni”, hiszen tudjuk, hogy mindenki törekszik a minél kisebb kiadásra, költségekre. Paciens fogaszati kezeles

2.) Ugyanakkor megtapasztaltuk, hogy az sem jó megoldás, ha abszolút értékben vett legalacsonyabb ár kialakításra, ill. árképzésre törekszünk, mert abban az esetben csak alacsony minőségű anyagok felhasználásával végzett fogászati szolgáltatást tudnánk nyújtani, ami hosszú távon garanciális problémákhoz vezetne, ami sem pácienseinknek, sem nekünk nem lenne jó.

3.) Ezért elköteleztük magunkat a pácienseink magas minőségbeli ellátása mellett. Ezzel viszont a felhasználásra kerülő fogászati és egyéb anyagok, eszközök, fogtechnikusi költségek jelentősén magasabbra nőnek, mint egy olyan rendelőben, ahol kifejezetten az alacsony árra való törekvés miatt silány anyagfelhasználás, fogtechnikai minőség jellemző.

4.) Hitvallásunk, hogy a jó minőségű szolgáltatást, ami tartós eredményt, elégedettséget nyújt, csak egyszer kell megfizetni és ez hosszú távon sokkal kifizetődőbb, mint az esetleg valamivel olcsóbb, de silány minőségű munka, amit rövid időn belül újra kell készíteni.
Ezért mi az ár/érték arányra fektetjük a hangsúlyt, olyan szolgáltatásokkal és árakkal, ami tanúsított minőséget takar mind anyagfelhasználásban, mind pedig szaktudásban. Minderre természetesen felelősséget és garanciát vállalunk.